زذ نامتعهد!!!!

اصرارش زیاد بود که هم گروهی من شود...با وجودی که برای هم گروه شدن یک جنتل زن اکتیو رو انتخاب کرده بودم، بعد از آن همه لطف و و اصرار گفتم اوکی میایم برای صحبتهای اولیه...سرش توی نوت بوک و در حال صحبت درباره موضوع مربوطه بود ... داشت یک بحث جدید را شروع میکرد که گفت خب بانوووووو(سرش توی نوت بوک در حال پیدا کردن مطلب ) ....حرفش قطع شد...حس کردم در حال سلام علیک  است، نگاه که کردم خانمی را دیدم که با غضب تماشایم میکرد و روی صندلی جلو نشست... بحث را ادامه دادیم با این تفاوت که حالا دیگر به جای ضمیرهای مفرد، ضمیرهای جمع استفاده می کرد و آخر تمام فعل ها یک 'ید' اضافه شده بود!!!

پ.ن: نه به سال به سال اینجا نیومدنم، نه به روزی 2 بار آپ کردنم....علتش رو نپرسید خودم میگم.....امتحانام داره شروع میشه و ایضا کار جدید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد